Wednesday, December 10, 2008

Йога

От известно време мисля сериозно над въпроса - с какъв спорт да се захвана. Остава ми доста свободно време, което смятам да оползотворя с нещо по-полезно за здравето. Двоумя се между няколко спорта, но тъй като не съм тренирала като дете, а и не съм спортна натура, най-удачно ми изглежда да се захвана с йога.

За момента, поддържам някаква фигура само с разходки из околноте хълмчета. Прекалено малки са за да минат за планина, въпреки че носят това име. Природата наоколо е доста съсипана, както навсякъде в България. Да не говорим за тоновете боклук и строителни отпадъци. Разходки сред природата, мога да усъществя само след повече от час пътуване с кола, от което се губи цялата идея за почивка и релаксация.

Та след много мислене, като че ли се спрях на йогата. Остава въпроса кое да предпочета - онлайн уроци или някой платен курс по йога в местните спортни центрове. Още не съм проучила какво предлагат, може би с реален инструктор ще е по добре. Все пак смятам да издиря цялата информация онлайн, до която мога да се добера.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails